آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛3
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

یک جستجوگر قدرتمند برای رایانه شما + دانلود

نرم افزار Wise JetSearch یک جستجوگر قدرتمند و جایگزین مناسب برای جستجوگر ویندوز برای یافتن فایل ها و پوشه ها با سرعت زیاد است. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و کافی است نام فایل یا فولدر مورد نظر را وارد کنید تا در کمتر از یک دقیقه فایل را پیدا کند.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای اندروید؛

از اطلاعات تلفن همراهتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود نرم افزار

گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اطلاعات موجود در تلفن همراه شما از بین برود. برای مقابله با این مشکل دو راه حل وجود دارد؛ یکی استفاده از نرم افزار بازیابی فایل ها که نمی تواند مشکل شما را به طور کامل حل کند و دومی هم استفاده از نسخه های پشتیبان گیری شده است که می تواند برای همیشه یک نسخه از برنامه ها و فایل های گوشی شما را در درون خود نگه دارد. با نرم افزار MyBackup Pro می توانید از: پیامک ها، نرم افزارها، بوکمارک ها، مخاطبین، کارت حافظه و ... نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای گوشی های اندرویدی؛

مدیریت فایل های فشرده در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

یکی از اصلی ترین مشکلات سیستم عامل اندروید عدم پشتیبانی از فایل های فشرده و خارج کردن آن ها از حالت فشرده است. 7Zipper یک برنامه کاربردی برای کار با فایل های فشرده است و شما می توانید با استفاده از آن فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار وارد کارت حافظه تلفن همراه خود شوید و کارهایی مانند: کپی، کم حجم کردن برنامه ها، فشرده سازی، خارج کردن فایل ها از حالت فشرده و ... را انجام دهید. نرم افزار از اکثر فرمت های موجود (zip ،jar ،rar ،gz ،egg ،bz2) پشتیبانی می کند.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندورید؛

مصرف باتری تلفن همراهتان را به نصف کاهش دهید + دانلود نرم افزار

 

مصرف بالای باتری یکی از مشکلات گوشی های اندرویدی است، که می توانید با نصب نرم افزار 2x Battery Pro – Battery Saver مصرف باتری تلفن همراه خود را به نصف کاهش دهید و سبب افزایش عمر باتری گوشی تان شود. شما سزاوار یک باتری با عمر طولانی هستید، نرم افزار با مدیریت کامل گوشی و بستن برنامه های غیر ضروری سبب کاهش مصرف باتری می شود.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

بهترین و زیباترین تقویم فارسی + دانلود نرم افزار

 

تقویم رنگی رنگی یک برنامه جالب برای مشاهده تاریخ شمسی در گوشی های هوشمند اندرویدی است. برنامه با ارائه رنگی بندی های جذاب و دلپذیر سبب جذب کاربر به خود می شود و با دارا بودن یک بخش به نام "برای دوستان بفرستید" کاربران زیادی را برای خود جذب کرده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا و جذاب، نمایش تقویم براساس روز، هفته و سال، ویجت اختصاصی، قابلیت قرار گیری در نوار منو بالای گوشی جهت نمایش روز و ... اشاره کرد.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه ی بروز رسانی شده؛

با سوت زدن تلفن همراه خود را پیدا کنید + دانلود نرم افزار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که گاهی اوقات تلفن همراه خود را در منزل یا محل کار گم کرده باشید و برای پیدا کردن آن دقایقی را صرف کنید. حال می توانید با نصب نرم افزار Whistle Android Finder PRO تلفن همراه اندرویدی خود را فقط با یک سوت زدن پیدا کنید. شما می توانید میزان حساسیت صدای دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید ولی دقت داشته باشید که اگر حساسیت نرم افزار را بالا ببرید، با هر صدایی که شبیه سوت زدن باشد، گوشی شما به صدا در می آید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409